2014. június 22.

8. Fejezet

Mikor az ex bekavar

Sziasztok! Meghoztam az új részt. Jelen pillanatban fogalmam sincs, hogy van-e már olvasója a blognak, vagy sem. Nem kötöm az új részeket likeokhoz és kommentekhez, viszont örülnék, ha chatbe vagy megjegyzésbe írnátok egy kis szösszenetet, hogy lássam, van-e itt valaki^^
xoxo, Ash


A második élő show rohamos gyorsasággal közeledett. Mire észbe kaptam, már csak két nap volt hátra. A srácokat szinte mindennap faggatták, megkapták a szokásos kérdések mellett azokat is, amik a rajongókat érdeklik, kinek, milyen kapcsolata van, hogy állnak a csajozáshoz, mi a véleményük a rajongókról. Azt tanácsoltam nekik, hogy igyekezzenek diplomatikusak, ugyanakkor őszintén is lenni, mert a hazugságokba könnyen beletörik az ember bicskája. A lapok már cikkeztek az x faktor versenyzőiről, én pedig lázasan kutattam magam után a lapokban, de szerencsére senkinek nem tűnt fel, hogy gyakrabban lógok velük, mint az normális volna, legalább egyelőre.
Közben pedig a sorsnak, vagy talán a fiúknak köszönhetően egyre több időt töltöttem kettesben Zaynel. Az elején még furcsa volt, hogy Harry egyik pillanatról a másikra kopott le rólam, de miután jó pár lánnyal, köztük a műsor házigazdájával is láttam inkább letettem arról, hogy valaha is megfejtsem a srácot. Helyette örültem, hogy a kevésbé hangos, nyugodt, ámbár kissé hűvös srácot tudhattam magam mellett. Vagy legalábbis a társaságomban. Aztán elérkezett az élő show napja, kamerák, próba, kiabáló statiszták és táncos lányok. Ők idegesítettek a legjobban. Bár nem voltam a produkció részei, azért egyfolytában a srácok körül legyeskedtek, akik természetesen élvezték a figyelmet.
- Zavar?
Kérdezte nyájasan Louis mikor mellém ért, de én csak megráztam a fejemet és tovább rágcsáltam a számat. Zavart. De fogalmam sem volt miért. Úgy éreztem, hogy a lányoknak a One Direction kell és nem pedig ők maguk, azért akik. De ezek szerint, ez csak engem zavart és senki mást. 
Amikor megkezdődött a műsor, a backstage egy eldugottabb részében kivetítőn nézhettem a műsort, épp Katie énekelt, amikor a hátam mögül a nevemet hallottam. Egy pillanat alatt megfagyott a vér az ereimben. Ismertem ezt a hangot és rettegtem tőle. Lassított felvételben fordultam meg és élő egyenesben szemben találtam magam az életem megkeserítőjével, a ex barátommal Adammel.
- Hogy kerülsz te ide? Azt hittem Los Angelesben élsz, forgatsz, vagy valami.
Azért én sem vagyok vak, van twitter, meg instagram a világon, ahogy elnéztem Adam nagyon jól érezte magát az elmúlt időben, neki bejött a színész élet. S bár szerette a piát, a partykat és az egyéb pörgetőket, mégsem viselte meg annyira, mint gondoltam. Az arcán csibészes mosoly játszott, ahogy végignézett rajtam. 
- Itt voltam Londonban, a kismadarak pedig azt csiripelték, hogy mostanában itt múlatod az idődet, x faktor mi? Kapsz te ezért egyáltalán valamit? 
Miért kell mindig mindenről tudnia? Utáltam, hogy pénzért bármit meglehetett venni és gyűlöltem azt, aki képes volt bemártani.
- Ehhez neked semmi közöd.
Tétován léptem hátra abban a pillanatban, ahogy ő elindult felém. A probléma az volt, hogy még mindig hatással volt rám, nem tudtam figyelmen kívül hagyni a tökéletes ajkait és a kék szemét. Ő volt az első szerelem, s bár az első szerelem mindig véget ér, soha nem múlik el igazán.
- Ugyan már, gyere vissza velem Amerikába Ash, újrakezdheted. A rendezőket még mindig érdekled, tehetséges vagy, mi lehetnénk az álompár, úgy ahogyan régen.
A lelki szemeim előtt megjelentek a vakuk a csillogás, a bulik és a forgatás. Nehezen tudtam bevallani, de nekem is hiányzott valamennyire. Szerettem forgatni, csak a vele járó cécót nem bírtam elviselni. A kezem akaratlanul elindult Adam felé, amikor valaki rákulcsolta a karjait a derekamra. A hideg is kirázott, hátrapillantottam és Zayn barna szemeivel találkozott a tekintetem. 
- Baj van?
Érezte, hogy remegek. Szorosabban húzott magához, miközben laza mosollyal az arcán kezet nyújtott Adamnek. Tétován figyeltem, ahogy bemutatkoznak egymásnak és a szó nélküli párbaj kezdett kiéleződni. Láttam Adamen, hogy tanácstalan, de ezt is csak egy pillanat erejéig, remek színész volt és a tehetsége most sem hagyta cserben.
- Semmi, csak beszélgettünk a régi idők emlékére.
Adam elvigyorodott, Zaynek pedig összeszorult az ökle. Mérges volt, a feszültség pedig tapintható volt. Végül a szőke sztár visszavonulót fújt és kivonult a backstageből. Zayn végignézte, majd egy határozott mozdulattal maga felé fordított.
- Nem akarom, hogy beszélj vele. Soha többet…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése