2014. július 20.

Kitekintés 3.

Sziasztok!


Úgy éreztem ideje lesz egy újabb kitekintésnek, mivel nagyon régen írtam extra információkat, közben pedig igencsak előrehaladt a történet.


Miért "true story about 1D" lett a címe a blognak?

Amikor beregisztráltam az oldalt, még nem tudtam pontosan miről fogok írni, de a cím miatt megérkezett az ihlet is. A történet a múltban kezdődik, és igazodik a valóságos történésekhez, ilyen egyszerű. Nem szerettem volna klisés, 'megintegyugyanolyan' sztorit írni.

Ki az a Geneva Lane?

Ideje lesz róla is írnom egy kicsit részletesebben. :) Geneva Lane szintén az X Factor 7. szériájában tűnt fel. Ő és három társa a show idejére lettek összepakolva, belőlük alakult ki a Belle Ami nevű formáció. Nem csodálkozom, ha nem hallottatok róluk, ugyanis a 3. élő show után kiestek, ezután pedig Geneva ott is hagyta a bandát. Bár Simon Cowell megtiltotta, hogy a versenyzők egymással randizzanak, a 7. évad végére kiderült, hogy Geneva és Zayn együtt járnak, de a kapcsolat nem volt hosszú életű...



Most akkor Adam jó?

Adam az egyik (szerintem) legérdekesebb karakter, ugyanis szinte semmit nem tudni róla,  Ashley csak a kapcsolatuk utolsó pár hónapjába engedett bepillantást, nem szívesen beszél róla és eddig csak a "gonosz" oldalát láthattuk. Lyla, aki ismerte korábbról, nincs jó véleménnyel róla. Szóval inkább negatív szereplőnek tűnik, de még nem döntöttem el, hogy tényleg az-e.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése